Solu cù i nostri prudutti cumpetitivi pudemu avè u dirittu di parlà

——Qingxian custruisce "a basa di fabricazione di chassis elettronichi di a Cina" per prumove a trasfurmazioni industriali è l'aghjurnamentu

nutizie-1 (1)

In l'attellu di assemblea di Cangzhou Xinpu Electric Co., Ltd., i travagliadori assemblenu l'equipaggiu.Fotografia da u ghjurnalista Wang Yanan

nutizie-1 (2)

In l'attellu di produzzione di Hebei Hanzhi CNC Machinery Co., Ltd., i travagliadori operanu macchine curvatrici CNC.Fotografia da u currispundente Zhu Zengzh

Visita à i clusters industriali caratteristici

Reporter Wang Yanan

In l'anni 1970, una nova industria - a fabricazione di chassis elettronichi emerge gradualmente in a Farma statale di Qingxian è a Machang Town.

I prudutti di u chassis elettronicu sò largamente usati in l'industria di l'informatica, l'industria, l'agricultura è altri campi, è sò diventati una di e caratteristiche principali industrii in Qingxian County.Dopu più di 40 anni di sviluppu, l'industria di u chassis elettronicu in Qingxian hà gradualmente furmatu un cluster di l'industria di u chassis centratu in Machang Town da picculi attelli à grande scala.

Ancu s'ellu ci hè un gran numaru d'imprese, u spaziu di prufittu hè spressu più chjucu è più chjucu perchè i prudutti sò à a fine bassa è ùn anu micca competitività core.Per risolve stu prublema, u conte di Qingxian hà guidatu a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'imprese, hà migliuratu u cuntenutu tecnologicu di l'industria, cuncintrau à cultivà l'imprese d'innuvazione tecnologica, è hà prumuvutu l'industria di u chassis elettronicu per estenderà da a produzzione di cunchiglia di chassis low-end à. a pruduzzione di i prudutti high-end generale, da u trasfurmazioni di chassis cabinets à high-end Manufacturing di machini arnesi è altri prudutti high-end, è trovu una strada di sviluppu innovativu.

In 2012, a China Equipment Management Association hà identificatu Qingxian cum'è a "China Electronics Chassis Manufacturing Base".In 2013, Qingxian County hè stata premiata u titulu di "Famous County of Electronic Chassis Manufacturing in Hebei Province".

À a fine di u 2018, ci era 953 imprese di chassis elettronicu in u cuntatu, cù 18000 impiegati è 11,72 miliardi di yuan di valore di pruduzzioni industriale, chì rapprisentanu 60,5% di u mercatu di vendita di prudutti di chassis elettroni in u nordu di a Cina.

A trasfurmazioni è l'aghjurnamentu portanu u sviluppu di l'imprese à un novu livellu

U 6 di maghju, in l'attellu di assemblea di Cangzhou Xinpu Electric Co., Ltd., Liu Wenfu, u direttore generale, hà indicatu una fila d'equipaggiu è disse felice: "Questu hè l'equipaggiu di cuntrollu elettricu di trattamentu di fanghi chì avemu pruduciutu per una cumpagnia in Pechino. Più di 1 milione di yuan di merchenzie sò stati assemblati è aspettanu a consegna ".

Cangzhou Xinpu Electric Co., Ltd. era urigginariamente una impresa chì hà pruduttu solu a cunchiglia di casu.U più grande sintimu di Liu Wenfu chì hè statu impegnatu in a produzzione di casu per parechji anni hè chì ci sò più è più imprese in a listessa industria, è a cumpetizione hè diventata più è più feroce.S'ellu piglia solu u vechju modu di OEM, serà eliminatu."Semu assai passivi quandu si parla di cuuperazione cù i clienti. Anu permettenu di pruduce quale tipu di cunchiglia volenu chì vi pruducia. U pruduttu ùn hà micca valore aghjuntu, è ancu di a cumpetitività core. Ùn avemu micca voce à tutti. pruduce un inseme di chassis per solu uni pochi di cintunari di yuan, è a ghjente pò vende per millaie di yuan o ancu decine di millaie di yuan s'ellu si ripiglià è installate. Un gap di prufittu cusì grande, aghju da riflette ".

Per casu, i cumpagni di Liu Wenfu l'anu incuraghjitu: "Perchè ùn pruvate micca di fà l'equipaggiu elettricu in a scatula inseme?"

"Ùn pudemu micca esse cuntentu di a pruduzzione di u chassis shell è cercate a via da a macchina sana. L'idea di trasfurmazioni è di aghjurnamentu hè assai arradicata in u mo core ".Liu Wenfu hà ricurdatu ch'ellu ùn sapia da induve vene u curaggiu in quellu tempu, cusì hà iniziatu a strada di trasfurmazioni, è hà ricevutu u primu ordine per pruduce più di 200 setti di equipaghji di distribuzione di energia per un cliente in Pechino, vale à dì, a piccula scatula di cuntrollu chì avemu vistu in u corridor.

À u principiu di a trasfurmazioni, avemu scontru u primu prublema: i talenti prufessiunali è tecnichi ùn sò micca faciuli di reclutà, è parechji diplomi di l'università ùn sò micca disposti à travaglià in picculi paesi.Dopu parechji scontri, Liu Wenfu hà assuciatu persunale tecnicu prufessiunale per cuncepisce, sviluppà è pruduce.Tuttavia, a causa di a mancanza di una cunniscenza approfondita di e specificazioni di u prucessu elettricu in quellu tempu, a prutezzione di sicurità era sempre inadegwata.Dopu à rilavorazione ripetuta, i beni sò stati finalmente consegnati cum'è programatu.

"Hè un picculu saltu per a nostra sucietà per ùn solu pruduce a cunchiglia di casu. Ma questu batch di merchenzie hè sempre assemblatu secondu i disegni, è facemu sempre u travagliu di trasfurmazioni in nome di l'altri, è ùn avemu micca u nostru propiu. prudutti ".Liu Wenfu hà dettu: "A chjave hè chì dopu chì u primu ordine hè processatu, ùn pudemu micca truvà u travagliu. Avemu da avè i nostri prudutti di pugnu per avè u dirittu di parlà ".

In seguitu, Cangzhou Xinpu Electric Co., Ltd hà stallatu un dipartimentu di ricerca è sviluppu in Pechino per impiegà tecnichi prufessiunali per sviluppà novi prudutti.In cunfurmità cù i requisiti di cunservazione di energia è prutezzione di l'ambiente, a cumpagnia hà investitu più di 600000 yuan.Dopu à più di un annu, hà sviluppatu u so primu pruduttu - equipaghji intelligenti è efficienti di risparmiu di energia, chì ponu esse largamente utilizati in l'illuminazione publica.

"Avemu infine u nostru primu pruduttu, chì hà ancu ottinutu una patente naziunale. Ancu s'ellu l'effettu di vendita à quellu tempu ùn era micca assai ideale, avemu veramente imbarcatu in a strada di trasfurmazioni è di aghjurnamentu, cù un sensu di successu ".Liu Wenfu hà sorrisu.

Attualmente, Cangzhou Xinpu Electric Co., Ltd hà cambiatu da a simplicità di pruduzzione di cunchiglia di chassis à u sviluppu, a fabricazione è a vendita di l'equipaggiu di cuntrollu integratu è parechji equipaghji di cuntrollu automaticu per a ferrovia è u metro d'alta velocità, è ancu u disignu è l'assemblea di qualchì novu. i prudutti, è furnuti cù pruduzzione avanzata è equipaggiu di prova.

Cangzhou Xinpu Electric Co., Ltd ùn hè micca una eccezzioni in u sviluppu, a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria di u chassis elettronicu Qingxian.Qingxian cuntinueghja à prumove a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria, guidandu u sviluppu di l'industria di u chassis elettronicu.Attualmente, più di 40% di l'imprese sopra a dimensione designata in Qingxian County anu a capacità di produzzione di macchine cumplete.

A R&D indipendente è l'innuvazione tecnologica guidanu l'imprese à diventà più grande è più forte

A trasfurmazioni è l'aghjurnamentu hè una direzzione impurtante di u sviluppu di l'impresa, mentre chì l'innuvazione hè un putere inesauribile per migliurà a competitività di u mercatu di i prudutti.Hebei Hanzhi CNC Machinery Co., Ltd., situatu in a Zona di Sviluppu Economicu di Qingxian, hè u capu di l'industria di u chassis elettronicu di Qingxian, è hè sempre stata nantu à a strada di a ricerca è u sviluppu indipendenti è l'innuvazione scientifica è tecnologica.

Hebei Hanzhi CNC Machinery Co., Ltd. hè un fabricatore di lamiere specializatu in a produzzione di armadi di cuntrollu di putenza, chassis è cunsole operative.U so rivenutu annuale di vendita hà superatu 70 milioni di yuan prima di u 2003.

Tuttavia, u persunale di gestione di Hebei Hanzhi CNC Machinery Co., Ltd sò sobriamente cuscenti chì l'industria di u chassis appartene à l'industria di trasfurmazioni di supportu, u cuntenutu tecnicu ùn hè micca altu, ùn ci hè micca una marca indipendente, hè difficiule di cresce veramente più grande è più forte, u spaziu per u sviluppu cuntinuu hè limitatu, è hè difficiule di rompe.

"À quellu tempu, u nivellu di tecnulugia di u punch CNC utilizatu in a pruduzzione era assai daretu à quellu di i prudutti straneri. U sistema di cuntrollu di l'utensili di u core era monopolizatu da tecnulugia straniera, è l'equipaggiu impurtatu era assai caru ".Zhu Zengzhi, u direttore generale di Hebei Hanzhi CNC Machinery Co., Ltd., hà dettu: "Questu ci hà datu l'idea di pruduce u nostru propiu equipamentu elettronicu di prucessu di casu, chì hè ancu una idea assai audace".

Hebei Hanzhi CNC Machinery Co., Ltd hà attivamente attrattu esperti è tecnichi in u campu elettromeccanicu, è hà stabilitu una squadra di ricerca è sviluppu per amparà, cuncepisce è prucessu à u stessu tempu, aprendu a strada di ricerca è sviluppu.

Hè facilitu di pensà à questu, ma micca faciule di fà.Dopu à cinque o sei anni, hè natu infine u primu punch CNC.

"U ciculu di ricerca è sviluppu di l'equipaggiu di trattamentu di casu hè longu è l'investimentu hè grande. A nostra cumpagnia hà investitu più di 10 milioni di yuan in a ricerca è u sviluppu di questu equipamentu. Dopu chì u primu equipamentu hè pruduttu, serà liberu per a prova. Aduprà à e fabbriche di case elettroniche circundante. Dopu avè ricevutu feedback, serà ottimisatu è aghjurnatu continuamente ".Zhu Zengzhi hà dettu chì da u 2014, a cumpagnia hà lanciatu duie serie di prudutti, à dì punch CNC è curvatura CNC, cù più di 10 mudelli di prudutti.

In l'attellu di pruduzzione, Zhu Zengzhi si n'andò à un dispositivu è disse: "Questa hè a nostra macchina di taglio laser CNC sviluppata in modu indipendenti, chì hè relativamente simplice di uperà è cunvene per i clienti per selezziunà i piatti è i pezzi machinati, è hè adattatu per a produzzione basata in ordine. . Per i clienti, risparmia u costu è u tempu. Hè ancu più precisu per assicurà chì i prudutti trasfurmati sò più belli. Attualmente, u nostru equipamentu hè intrutu in i mercati di a Cina di u Nordu, a Cina di l'Est, a Cina di u Sud è altri posti. In 2018. , A cumpagnia hà rializatu un valore di pruduzzione di 200 milioni di yuan. À u principiu di questu annu Un fabricatore d'equipaggiu di prutezzione di l'ambiente fora di a pruvincia hà firmatu un ordine di più di 20 milioni di yuan cun noi ".

Hebei Hanzhi CNC Machinery Co., Ltd hà fattu un grande prugressu per migliurà a so forza tecnica attraversu l'innuvazione è entra in u mercatu high-end.Hè un microcosmu di l'innuvazione è u sviluppu di l'industria di u chassis elettronicu Qingxian.Da a pruduzzione di l'attellu à l'imprese muderne cù un valore di output di più di 100 milioni, da u chassis è u processu di l'armadiu à a fabricazione di macchine utensili high-end, più di 40 anni di sviluppu anu permessu à l'industria di u chassis elettronicu Qingxian di cresce in l'innuvazione.Finu à avà, i prudutti di tutta l'industria sò esportati in più di 100 paesi è regioni in u mondu, è u mercatu domesticu hè distribuitu in Shenzhen, Guangzhou, Beijing è altre cità grande è mediu.

I servizii diversificati stimulanu u sviluppu di l'industria di u chassis elettronicu

"Dopu à stallà in Qingxian Electronic Chassis Industrial Park, i servizii di sustegnu pertinenti si sentia assai bè. Quandu a nostra cumpagnia vulia espansione a scala di pruduzzione, u persunale in u parcu sempre attivamente ci hà aiutatu à coordenà è eseguisce diverse materie, chì ci hà fattu sentu assai caldu. "disse Sun Qian, direttore generale di Cangzhou Warriors Development Equipment Co., Ltd, "A spedizione espressa è a logistica sò ancu assai fantastichi. Avemu assai grande merchenzie, ma hè cunvenutu per furnisce merchenzie in u parcu ".

Lu Xixin, direttore di Qingxian Development and Reform Bureau, hà dettu chì Qingxian hà integratu è pianificatu Qingxian Electronic Chassis Industrial Park nantu à a basa di l'uriginale Horse Factory Chassis Park è Farm Chassis Park.In u prucessu di u sviluppu di u cluster di l'industria di u chassis elettronicu, hà cuncentratu i so vantaghji, hà migliuratu attivamente l'infrastruttura di u parcu industriale cum'è l'acqua, l'electricità, a strada, a cumunicazione, a terra, è hà attrattu più imprese di chassis elettroniche per entra in u parcu per sviluppu.

Nta l'ultimi anni, Qingxian hà prumuvutu u sviluppu d'alta qualità di u cluster di l'industria di chassis ilittronica fighjendu nantu à u prugettu "Six Ones" di "centralizazione di un parcu, preparanu un pianu di trasfurmazioni intelligente, stabilisce un fondo di promozione di l'industria, stabilisce una associazione industriale. , stabilisce un centru di ricerca è sviluppu, è tenenu o participà à una mostra internaziunale ".

U 30 di maghju 2018, Qingxian Electronic Chassis Industry Chamber of Commerce hè statu stabilitu cù 43 membri.A Càmera di Cummerciu si cuncentra nantu à risolve i prublemi di l'industria in termini di cumpetizione horizontale, debule di sviluppu, risorse umane, etc., prumove a migliione generale di l'industria di u chassis in termini di livellu di fabricazione, catena industriale, piattaforma di serviziu, etc., è guidà è incuragisce l'imprese à realizà vigorosamente a ricerca è u sviluppu di i prudutti è di a tecnulugia.

À u listessu tempu, u pianu di trasfurmazioni intelligente hè statu preparatu.Finu a ora, Qingxian hà invitatu l'Istitutu di Pianificazione è Design di a Cina di l'Industria di Macchine (Beijing) à Qingxian per cinque volte per investigà l'industria di u chassis elettronicu, hà visitatu 10 imprese principali in u locu, è hà insignatu corsi di sviluppu intelligente per i membri di 43 chassis elettronichi. camere di cummerciu.

Inoltre, u staffu di a scienza è a tecnulugia di u cuntatu hè andatu à u livellu di a basa, hà publicatu vigorosamente e pulitiche di innovazione scientifica è tecnologica naziunale, provinciale è municipale pertinenti, hà incuraghjitu l'imprese à dumandà brevetti, l'imprese attivamente assistite à dumandà à i prughjetti di scienza è tecnulugia, è gestiti, prutetti è serviti in modu efficace i diritti di pruprietà intellettuale basati in patenti.

"In quantu à u palcuscenicu, a tendenza di decadenza di u marghjenu di u prufittu di l'industria di u chassis ùn hè micca stata completamente invertita annu per annu. U mutivu principalu hè chì u cuntenutu di a tecnulugia di u produttu hè bassu, u standard di qualità ùn hè micca altu, è u mutivu principale. u valore aghjuntu hè chjucu ".Lu Xixin hà dettu chì in u prossimu passu, Qingxian rinfurzà a cumunicazione è a coordinazione cù i dipartimenti pertinenti di u paese, pruvince è cità, integrà risorse, raffinà è migliurà e pulitiche, è prumove l'accoppiamentu di a pulitica industriale di chassis elettronicu cù e pulitiche di integrazione civili-militari, intelligenza, cumerciu è altri aspetti, In più ghjucà u rolu di guida di fondi finanziarii, mobilizà cumplettamente l'entusiasmu di l'imprese chassis, è prumove a trasfurmazioni è l'aghjurnamentu di l'industria di u chassis.Attraversu u rinfurzamentu di a cooperazione cù l'istituzioni di ricerca scientifica Beijing-Tianjin, aumentendu l'investimentu in R&D è rinfurzendu u sustegnu di u guvernu, guideremu è prumove l'aghjurnamentu di i prudutti di u chassis.Esplora u stabilimentu di u Beijing-Tianjin rializazioni di ricerca scientifica trasfurmazioni è basi entrepreneurship à prumove u megliu sviluppu di l 'industria chassis ilittronica Qingxian.


Tempu di Postu: Mar-02-2023