Hebei Hanzhi CNC Machinery Co., Ltd. esce da u tradiziunale high-end

nutizie-2

Dopu à decennii di sviluppu di l'industria tradiziunale di chassis, alcune imprese sentenu a chjama di u mercatu, esce da u mercatu tradiziunale sempre più cumpetitivu, piglianu a guida in u percorsu di trasfurmazioni è aghjurnamentu, matura gradualmente in a nova industria, è prumove l'ulteriore. migliurà l'industria tradiziunale.

Per una tale situazione, Hebei Hanzhi CNC Machinery Co., Ltd., situatu in Qingxian Economic Development Zone, avia previstu parechji anni fà.À quellu tempu, a Cumpagnia Jingcheng Weiye sottu Wang Jincheng, u presidente di a cumpagnia, era un fabricatore di lamiera specializata in a produzzione di armadi di cuntrollu di putenza, chassis è cunsole operative.U so rivenutu annuale di vendita avia superatu 70 milioni di yuan, ghjunghjendu u piccu di u sviluppu di l'impresa, è hè diventatu l'impresa di punta in l'industria di u chassis in u conte di Qingxian.

Tuttavia, Wang Jincheng hè sobriamente cuscenti chì l'industria di u chassis appartene à l'industria di trasfurmazioni di sustegnu, chì ùn hè micca altu in u cuntenutu di a tecnulugia.Senza marchi indipindenti, hè difficiule di rinfurzà veramente è espansione, è u spaziu per u sviluppu ulteriore hè limitatu.

Dunque, Wang Jincheng hà cuncipitu l'idea di trasfurmà da u chassis à l'utensile di a machina, mirandu à l'industria di a machina.Ancu s'ellu ci hè una parolla diffarenza trà u casu è a macchina strumentu, u cuntenutu tecnicu di u pruduttu ùn hè micca listessu.

"À quellu tempu, per via di l'arrettu di l'industria CNC domestica, a tecnulugia di u core di l'utensili high-end hè stata monopolizzata da i paesi stranieri per un bellu pezzu, è i clienti domestici sò stati assai ristretti. Una cumpagnia chì ùn hè mai stata in. u cuntattu cù a pruduzzione di a machina ci vole à fà l'utensili, chì hè interrugatu da parechje persone fora ".In riferimentu à l'idea audace di Wang Jincheng, u presidente di a cumpagnia, hà dettu Zhu Zengzhi, u manager di a cumpagnia.

Hè inutile di dì chì i risichi, ma in a vista di Wang Jincheng, l'imprese senza innovazione entreranu in una strada morta, è hà prumessu di marchjà una nova strada.

Wang Jincheng attrae attivamente esperti è tecnichi in campi meccanichi è elettrici per amparà, cuncepisce è processà à u stessu tempu.À u listessu tempu, una squadra di ricerca è sviluppu hè stata stabilita per travaglià ghjornu è notte.

Davanti à innumerevoli difficultà, avemu tutti torcia inseme per truvà modi per superà.Disegni, parti, quadri strutturale è prucessi sò spessu cambiati è cambiati, è ripetuti, pocu à pocu, per superà e difficultà passu à passu.Infine, in u 2007, u primu punch di tipu C hè statu inizialmente modellatu, chjamatu WSD2030-2AI.

À u principiu, ùn hè micca andatu bè.Una grande quantità di investimenti in R&D era in forte cuntrastu cù u funziunamentu disgraziatu di a vendita annuale di cinque o sei unità.In questu casu, ùn anu micca rinunciatu, ma cuntinuavanu à aumentà l'investimentu in a scienza è a tecnulugia in termini di fondi è talenti.

In u 2008, a cumpagnia hà stallatu un centru di ricerca è sviluppu in Pechino, dotatu di una squadra di ricerca è sviluppu prufessiunale.Dopu trè anni di migliuramentu è aghjurnamentu, a cumpagnia hà lanciatu duie serie di prudutti, punch CNC è curvatura CNC, cù più di 10 categurie di prudutti.

Dopu à deci anni di sforzi incessanti, Hebei Hanzhi CNC Machinery Co., Ltd hà ottenutu un sviluppu considerableu.Avà a cumpagnia hà sei centri di funziunamentu di l'impresa muderni, cumpresi centru di gestione, centru di cummercializazione, centru di vendita, centru di acquisti, centru finanziariu è centru di sviluppu di produttu.Hà stabilitu un sistema di gestione cumpletu chì integra a gestione di a qualità, l'ambiente è u sistema di gestione standardizatu, è hà realizatu cù successu a gestione modulare di a cumpagnia.

À u listessu tempu, u travagliu di ricerca è sviluppu di a cumpagnia hà finalmente ottinutu risultati fruttifichi.Hà appiecatu cù successu à u prughjettu di cuuperazione internaziunale di u Ministeru di a Scienza è Tecnulugia, hà investitu decine di milioni di yuan in ricerca è sviluppu, hà sviluppatu cù successu a "tecnologia di punch CNC à cinque assi", hà rializatu una grande svolta speciale naziunale, è hà ancu rializatu. una magnifica trasfurmazioni da a produzzione tradiziunale di casu à a ricerca è u sviluppu di machini CNC.L'utensili di a macchina CNC sviluppata hè stata ricunnisciuta da istituzioni prufessiunali autoritarii, hà righjuntu u livellu domesticu di prima classe, è u rendiment di u produttu hà righjuntu u livellu internaziunale avanzatu di prudutti simili.Hà ottenutu 3 brevetti d'invenzione è 9 brevetti di mudelli di utilità, è hà registratu a marca "Wisdom" in l'Amministrazione di i Marchi di u Statu, classificatu trà l'imprese naziunali high-tech.U so sistema di corpu punch à cinque assi hè diventatu un prughjettu di cuuperazione straniera di u Ministeru di Scienza è Tecnulugia è gode di sustegnu finanziariu.

Attualmente, l'influenza di a marca di l'utensili CNC di Hanzhi hè stata crescente, è i prudutti anu parechji mudelli, chì ponu esse largamente usati in diversi campi implicati in l'industria di trasfurmazioni di lamiera.

Ingressu à l'attellu di pruduzzione, un gran numaru di macchine utensili CNC sò stati mostrati davanti à i nostri ochji, è i tecnichi anu realizatu l'ispezione tecnica nantu à e macchine utensili.Zhu Zengzhi, u manager di a cumpagnia, hà dettu: "Per via di u so altu rendimentu di costu, a so tecnulugia di punzone CNC sviluppata in modu indipendenti è di a tecnulugia di a macchina di curvatura CNC hè davanti à i so omologhi domestici. L'efficienza di a produzzione di a macchina utensile CNC completamente automatica hè duie volte quella di l'uttellu ordinariu di a macchina CNC, è a precisione di trasfurmazioni hè stata migliurata da volte 10. Attualmente, i prudutti sò penetrati in i mercati naziunali di a Cina di u Nordu, Cina di l'Est, Cina di u Sud è altri paesi, è una quantità di uffizii di vendita è punti di serviziu. sò stati stallati in tuttu u paese. I servizii di pre-vendita, in-vendita è dopu-vendita convenienti è efficaci sò stati largamente ricevuti Boni cumenti da i clienti ".

In u ghjugnu di questu annu, una cumpagnia di gruppu in a Pruvincia di Anhui hà firmatu un ordine unicu di 40 milioni di yuan cù Hanzhi.

Recentemente, HZ CNC Machinery Co., Ltd. hè statu invitatu à participà à a China Machine Tool Manufacturing Exhibition è hà firmatu 20 milioni di ordini durante a mostra.(Li Wenming)


Tempu di Postu: Mar-02-2023