Hanzhi CNC 2019 Vietnam Machine Tool Exhibition

U 10 ottobre di u 2019, WISDOM hà participatu à l'Esposizione di Machine Tool in Vietnam.In questa mostra, WISDOM CNC Machine Co., Ltd. hà purtatu l'ultima macchina di curvatura CNC WSD-10032, dotata di l'ultimu sistema CNC di grande schermu, chì pò simulà a curvatura, è veramente ghjunghje l'obiettivu di "usà i telefoni intelligenti, pudete amparà à curgà ";Semplice, faciule d'amparà, faciule d'inizià;

Per adattà à u taglio di lamiera in u Sudeste Asiaticu, Wisdom hà lanciatu una nova macchina di taglio laser in fibra ottica HZ-D3015A, cù una dimensione di corpu di 3000mm * 1500mm, una sola piattaforma, dotata di un generatore laser IPG, chì hà più veloce. velocità di taglio è stabilità più altu di u corpu, cumplettamente cumplettamente u modu di produzzione efficiente.

In questa Mostra di Macchine Utensili in Vietnam, l'area di mostra Hanzhi CNC Wisdom era assai populari, seguendu da vicinu a pulitica "a Belt and Road" di a Cina, andendu in profondità in l'Asia Sud-Est per portà più intelligenti piegatrici CNC è macchine di taglio laser in fibra à ogni impresa di produzzione di lamiera. , in modu chì più imprese ponu gode di i benefici è di a cunvenzione purtata da a pulitica "a Belt and Road" di a Cina.

e-news (2)
e-news (1)
e-news (3)

Tempu di Postu: Mar-02-2023